Let me introduce you to…

31 Aug

Saartje & Lotje! Deze twee kleine monstertjes hebben de afgelopen dagen mijn aandacht ‘ietwat’ opgeëist. We hebben ze afgelopen zaterdag opgehaald en hoewel het voor ons allemaal even wennen was (deze dametjes incluis), voelden ze zich volgens mij al snel thuis!

Het was dan ook een hele toer om een paar mooie foto’s van ze te schieten, aangezien ze het grootste deel van de dag zo’n beetje spelend en rennend doorbrengen. En tsja, als ze dan eenmaal lekker liggen te slapen wil ik ze ook niet weer wakker maken omdat ik foto’s van ze sta te maken.

Hier zie je Lotje op een ogenschijnlijk rustig moment, maar ondertussen was ze hier met haar pootjes naar m’n cameralens aan het tikken en hing haar zus in de draagband van mijn camera, haha😉

En als laatste dan nog een keer Saartje, die toch eigenlijk al best graag naar buiten wil als het zonnetje zo lekker schijnt! Jammer genoeg is ze daar alleen nog écht even te jong voor. Ach, wie weet over een paar maandjes… Kunnen mijn twee kitties rond de kerst samen de buurt onveilig gaan maken!

2 Reacties to “Let me introduce you to…”

  1. PJ - Nombelina 31 augustus 2012 bij 14:47 #

    Lief!! *smelt*

  2. Sanne 31 augustus 2012 bij 15:28 #

    Aaaaaaw! Wat schattig:D Katten vervelen nooit, wij zeggen wel eens dat wij geen TV meer nodig hebben, er is altijd wel wat te zien:)

Geef een reactie

