Foto’s: rondje kermis

18 Aug

Sinds ik mijn spiegelreflexcamera heb, ben ik steeds op zoek naar nieuwe dingen om te fotograferen en uit te proberen. Deze week was het kermis bij mij in de stad, dus ik ben ’s avonds even op pad gegaan met mijn camera. Ik heb veel mooie foto’s geschoten, dus die wilde ik graag even met jullie delen!

 

We hebben altijd zo’n mooie ouderwetse draaimolen staan voor de kleinere kinderen, maar die leent zich natuurlijk ook heel erg goed voor kermisfoto’s! De eigenaar vond het maar al te leuk dat ik samen met een vriendin foto’s stond te maken en kwam af en toe meekijken op m’n schermpje naar de plaatjes die ik al geschoten had, haha😉

 

 

 

Hierna liepen we door naar de grotere kermisattracties, omdat ik wat wilde experimenteren met belichting en sluitertijd bij draaiende attracties.

 

 

Hieronder mijn sluitertijd-experiment! Het heeft me nogal wat moeite gekost om de instellingen helemaal naar mijn zin te krijgen, maar ik ben stiekem toch best wel erg trots op deze foto.

 

 

Vervolgens kwamen we bij het reuzenrad aan. Over deze foto ben ik best tevreden. Het kostte even wat tijd om alle andere kraampjes die eromheen gepropt stonden niet mee te fotograferen, maar het is me toch gelukt! (:

 

 

En als laatste nog een foto van de snoepkraam! Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van zuurstokken en dat soort zoetigheid, maar toen ik deze foto aan het bewerken was kreeg ik er toch wel een beetje trek in, haha.

 

 

Wat vinden jullie van de foto’s? Tips of adviezen zijn trouwens altijd welkom, graag zelfs!

2 Reacties to “Foto’s: rondje kermis”

  1. Rianca 31 augustus 2012 bij 11:11 #

    Wat leuk! Ik kwam toevallig op je site terecht en de foto’s van de kermis zagen er ook al zo bekend uit. Blijkt het gewoon de kermis in Hoorn te zijn. Laat ik daar nou ook wonen en foto’s gemaakt hebben.

    • Lisanne 31 augustus 2012 bij 11:33 #

      Dat is grappig zeg! Logisch dat het je bekend voorkomt dan, haha🙂 Ik keek net op je site en volgens mij ken ik je vriend ook! Zijn broertjes hebben bij mij op de Basisschool gezeten geloof ik.

Geef een reactie

